Op 16 februari 2020 vertrokken we naar Rusland, toen nog met de spanning in ons lijf, bij ons alle 3. Jullie hebben natuurlijk in de afgelopen berichten kunnen lezen dat de behandeling in Rusland heel goed is gegaan. En dat in het afgelopen jaar ze steeds beetje bij beetje vooruit gaat. Gelukkig zet de de stijgende lijn nog steeds door. Ze sport nog steeds veel en ze is gestart met een studie, creatieve therapie voor kinderen. Jammer genoeg (zoals voor denk ik iedereen) van wegen corona, online. Maar ze is er tot nu toe erg enthousiast over. Zoals ze zelf aangeeft, ik ben echt helemaal bezig met een nieuwe start. Daarnaast kookt ze nog steeds de sterren van de hemel.

Afgelopen maand heeft ze ook een MRI scan gehad en het bleek dat haar MS stil staat. Ook haar neuroloog was verbaasd. We hopen heel erg dat dit inderdaad een blijvend resultaat is en dat ze echt al haar dromen kan doorzetten.

Ze hoopt (als het weer kan ) ook nog een keer naar Rusland te gaan om daar ook nog een MRI te laten doen (aangezien de apparatuur daar beter is). Maar dat kan ook over een jaar.

Natuurlijk houden we iedereen hier van op de hoogte. Ze houdt natuurlijk zelf ook nog steeds haar Facebook pagina bij.

We wensen iedereen een mooie lente, waarin corona niet de boventoon voert.