Hoi allen, weer even een blog bericht. Met Yara gaat het enorm goed. ze heeft haar scootmobiel omgeruild voor een driewieler fiets. Het gaat dus echt goed, meteen een kinderzitje erbij gekocht (die deden ze er dus niet bij). Tijdens de corona tijd deed zij wel zelf boodschappen, lopend met de rollator of op de driewieler fiets. Natuurlijk met mondkapje op want helemaal veilig is het nog niet. Gelukkig voor haar was bijna iedereen heel voorzichtig en dat kon zij heel goed gebruiken. De kinderen gingen toen nog niet naar school en waren in een soort quarantaine thuis. Nu zijn ze weer naar school.

Vorige week hebben we de 25-ste verjaardag van Max gevierd waar zij natuurlijk ook bij waren. Heel gezellig. Haar oefeningen doet ze nog steeds trouw en haar fysiotherapeut staat er steeds weer van te kijken wat ze allemaal al kan. Ze doet het ook elke dag i.p.v. drie keer per week. Nu dus ook met een nieuwe steps bank!

Ze denkt er steeds vaker over om straks een studie op te pakken waar ze als ervaringsdeskundige mee aan het werk kan. Dat zou dus super zijn.

Deze week (7 juli) hebben we haar 28-ste verjaardag gevierd. Bij haar thuis en op ietwat gepaste afstand. Het eten hadden wij verzorgd dat is toch het lekkerste. En natuurlijk had zij zelf ook een heerlijke taart gemaakt (met een chinees en sushi) en Max met Sharanya hadden er ook een met daarop gefeliciteerd Yara 28 jaar. Dat was heerlijk allemaal bij elkaar.

We gaan jullie uiteraard verder op de hoogte houden. Groetjes.

Training van vandaag! De energie zit er weer in 🥰

Geplaatst door Yara and her MS op Zaterdag 16 mei 2020
Yara sport!
Max 25 jaar