Hoi, we brengen ongeveer elke twee dagen iets naar het ziekenhuis, ice tea e.d. de dingen die Yara lekker vind. Deze worden in de hal door Anastasia opgehaald, gedesinfecteerd en aan Yara gegeven.

We hebben op internationale vrouwendag (oké een dagje later) Anastasia ook een doos bonbons gegeven. Yara is vooral aan het Diamond painten en krijgt een behoorlijke hoeveelheid eten per dag. ’s morgens (om 600 uur) worden haar waardes gemeten en die komen op een papier te staan zodat ze weet hoe het met haar witte bloedlichaampjes, stollingswaarde e.d. gaat. Deze gaan dus de goede kant op. Yara ontvangt lieve kaartjes uit Nederland wat ze erg leuk vind.

Ze heeft vanmorgen (12 maart) te horen gekregen dat ze nog maximaal 2 dagen in de isolatie moet zitten en daarna moet ze aansterken zodat ze in het vliegtuig kan. Hopelijk zonder al te veel coronavirus acties.

Wij zijn vanuit Rusland allerlei voorzorgmaatregelen aan het treffen voor het thuisfront (ook voor onze zoon Max en Sharanja natuurlijk) lang leve het internet. Yara doet datzelfde voor haar eigen thuisfront.

Wij werken vanuit ons appartement, wandelen veel en bezoeken als de tijd het toelaat tussendoor mooie dingen.

1. Hans en Marijke
    Hans en Marijke zegt:

Lieve mensen.
    Fijn. dat de isolatie haast voorbij is.
    Nu heerlijk het vooruitzicht binnenkort weer naar huis te mogen.
    Hopelijk verloopt de terugreis voorspoedig.
    Wat zullen je man en de kids hier naar uitzien Yara!
    Houd je goed en liefs voor allemaal.
    Groeten, Hans en Marijke.

2. Ton Verplanke
    Ton Verplanke zegt:

Spannend hoor, veel positieve berichten. Groetjes van de jongens van Webdelta en succes de komende dagen.

Ton Verplanke

3. Guido Schrijvers
    Guido Schrijvers zegt:

Zo sterk hoe jij kracht en vrolijkheid uitstraalt gedurende dit proces.
    Ik wens je een goed herstel en een liefdevol terugkomen in je gezinnetje!

(je natuurkundedocent)
    Guido Schrijvers

4. Yolande
    Yolande zegt:

Lieve Joost Jacq en Yara Het zit er bijna op Wat zullen jullie blij zijn om weer de familie te zien en alle vrienden Heel veel knuffels vanuit Nederland 😍💋