We vertrokken zondagochtend vroeg uit Delft, uitgezwaaid en weggebracht door lieve vrienden. Yara had daarvoor al een pittig afscheid gehad van haar lieve kids en man. Op Schiphol waren er nog een paar lieve vrienden om afscheid te nemen en kregen we daarna prima assistentie van de KLM. Drie dames en een heer hielpen ons door de gate, douane etc tot in het vliegtuig. super. We vlogen met Aeroflot (wisten we eerst niet) ook dat was super geregeld. Yara heeft zelfs iets gegeten! In Moskou leek het erop dat we eerst via een trap het vliegtuig uit moesten. Dat was even paniek, maar gelukkig bleek alles toch goed geregeld en werden we via een lift meteen een auto ingeladen en meteen door alle posten heen geloodst, super Luxe. Buiten de gate stond er iemand met een bord Yara Konings en begeleid (met 9 koffers Pff) naar een auto met enorme plekken en wifi aan boord. Dat was heel fijn, want onze chauffeur sprak alleen Russisch en deed alles met Google translate (super app).

Het Hotel is prima, alleen is Yara echt ziek en houdt geen voedsel binnen. Niet echt ideaal voor de operatie. Gelukkig, nu in de avond gaat het weer wat beter. Morgen worden we opgehaald voor de eerste afspraak in het ziekenhuis…… Anastasia is echt onze steun en toeverlaat, ze houdt goed contact.

1. Amal
    Amal zegt:

Hee lieFste Yara💞
    Ik wens je supper veel sucses ,daarzo ver van ons vandaan. En nieuw begin en en nieuw leven!!! Hou je sterk ik denk aan je liefste yaar . Het klinkt mischien gek maar ik mis je nu al. Je bent en prachtig mens van binnen en van buiten het enige wat ik nu kan doen is symbolich bleeben op de tracker in de hoop dat jij het hoort daarzo in Rusland. hou je sterk love💞

lieve yara, jaqueline en joost, wij wensen jullie heel veel sterkte en hopen op een goed resultaat

3. Dick
    Dick zegt:

Ha lieverds,
    Wat fijn om te lezen dat de reis met zo veel goede service omringd is geweest . Als dat een voorbode is voor alles wat nog op jullie gaat afkomen dan is dat een heel positief vooruitzicht. Wel heel jammer dat Yara zo ziek is gewest. Hebben jullie wel van het eerste toeristische dage Moskou kunnen genieten? Yara ook? Spannend hoor, vandaag eerste afspraak in het ziekenhuis. Ik hoop maar dat het goed “klikt” tussen Yara en haar medische begeleiders. Wordt vandaag ook het vervolgtraject in detail besproken of is dat eigenlijk al helemaal bekend? Ik ga jullie vorderingen helemaal bijhouden via de blog. Vindt het fijn om zo een beetje te kunnen meekijken bij alle stappen die gezet worden. Heel veel kracht, sterkte en wijsheid. En natuurlijk heel veel liefde toegewenst

4. Manar
    Manar zegt:

Wil je hierbij heel veel succes toewensen.
    Vertrouw op Allah.
    Dat Hij je kracht en sabr mag geven in de komende weken en ook daarna.
    Ik neem je mee in mijn dua’s.
    Liefs Aylin, Kaya en Manar

5. Isabell
    Isabell zegt:

Beste Yara, heel mooi geschreven,
    een geweldig idee met de foto’s en tekst!
    Ik wens je veel sterkte op je reis,
    leuk om te zien dat je je ouders bij je hebt.
    Ik wens je het allerbeste.🦋